Det tar sig sa bonn´...

Nu har jag firrat lite granna på bloggen såhär en söndagskväll.

Gårdagen var ju hur klockren som helst. Pillade i mig lite drygt en sjuttis och så blev det ett par öl ute => Söndersliten tröja, dans på scen, hårdknull på dansgolvet mm.

Helt galna vimmelbilder togs, de har inte vågat lägga upp dem på konrad än antar jag. Tar ju lite tid att censurera alla jävla skak-bilder. De kommer väl förhoppningsvis upp inom kort och då kör vi upp dem här också.

Håll till godo med denna så länge:




Tack för idag, slut för idag.

PS!

Kommer bli att vi/jag lägger upp veckans bild och/eller video. Så håll koll efter det snuttizzar.

/Matte

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0